W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Aktualności - Archiwum - Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Formy rejestracji jako bezrobotny / poszukujący pracy w okresie epidemii COVID-19:
Rejestracja elektroniczna z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, odbywa się bez osobistego stawiennictwa w Urzędzie – datą rejestracji jest data wypełnienia elektronicznego formularza wniosku o rejestrację poprzez portal praca.gov.pl.
Rejestracja elektroniczna bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, odbywa się bez osobistego stawiennictwa w Urzędzie – datą rejestracji jest data rozmowy telefonicznej przeprowadzonej przez pracownika Urzędu po przesłaniu do pup elektronicznego formularza o rejestrację poprzez portal - praca.gov.pl. Celem rozmowy jest weryfikacja i ewentualne uzupełnienie przesłanych w ww. formularzu danych oraz dokumentów, a także ich weryfikacja w oparciu o dane zawarte w dostępnych rejestrach.
Uwaga! W okresie epidemii zalecana jest rejestracja elektroniczna
Rejestracja osobista w urzędzie – możliwa jest tylko po wcześniejszym umówieniu terminu rejestracji telefonicznie pod nr 15 643 37 53, datą rejestracji jest data wizyty w Urzędzie. Z tej formy rejestracji, z zachowaniem nw. zasad mogą korzystać tylko osoby zdrowe, nie przebywające na kwarantannie i tylko w przypadku braku możliwości dokonania rejestracji elektronicznej (przez internet). Ze względu na aktualną sytuację i ograniczenia w kontaktach między ludźmi liczba osób, które będą mogły być obsłużone w tej formule jest ograniczona.
Zasady osobistej rejestracji w Urzędzie:
wizyta w Urzędzie odbywa się z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego – obowiązkowe są maseczki,
do Urzędu będą wpuszczane wyłącznie osoby umówione uprzednio telefonicznie na wizytę do rejestracji,
w sytuacji przedłużenia się czasu obsługi wcześniej umówionego klienta, kolejna umówiona osoba będzie musiała poczekać na zewnątrz Urzędu,
w trakcie umówionej wizyty do rejestracji konieczne będzie przedłożenie dokumentów ustalonych podczas przeprowadzonej rozmowy telefonicznej,
osoby, które zrezygnują z umówionej wizyty w celu rejestracji proszone są o telefoniczne poinformowanie o tej rezygnacji.