Formy rejestracji jako bezrobotny / poszukujący pracy w okresie epidemii COVID-19: - Rejestracja elektroniczna bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, odbywa się bez osobistego stawiennictwa w Urzędzie – datą rejestracji jest data rozmowy telefonicznej przeprowadzonej przez pracownika Urzędu po przesłaniu do pup elektronicznego formularza o rejestrację poprzez portal - praca.gov.pl.
Celem rozmowy jest weryfikacja i ewentualne uzupełnienie przesłanych w ww. formularzu danych oraz dokumentów, a także ich weryfikacja w oparciu o dane zawarte w dostępnych rejestrach.
Instrukcja rejestracji elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego
Uwaga! W okresie epidemii zalecana jest rejestracja elektroniczna |
- Rejestracja osobista w urzędzie – wznowiona od 08.05.2020 r. – możliwa jest tylko po wcześniejszym umówieniu terminu rejestracji telefonicznie pod nr 15 643 37 53, datą rejestracji jest data wizyty w Urzędzie.
Z tej formy rejestracji, z zachowaniem nw. zasad mogą korzystać tylko osoby zdrowe, nie przebywające na kwarantannie i tylko w przypadku braku możliwości dokonania rejestracji elektronicznej (przez internet).
Ze względu na aktualną sytuację i ograniczenia w kontaktach między ludźmi liczba osób, które będą mogły być obsłużone w tej formule jest ograniczona.
Zasady osobistej rejestracji w Urzędzie: - wizyta w Urzędzie odbywa się z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego – obowiązkowe są maseczki,
- do Urzędu będą wpuszczane wyłącznie osoby umówione uprzednio telefonicznie na wizytę do rejestracji,
- w sytuacji przedłużenia się czasu obsługi wcześniej umówionego klienta, kolejna umówiona osoba będzie musiała poczekać na zewnątrz Urzędu,
- w trakcie umówionej wizyty do rejestracji konieczne będzie przedłożenie dokumentów ustalonych podczas przeprowadzonej rozmowy telefonicznej,
- osoby, które zrezygnują z umówionej wizyty w celu rejestracji proszone są o telefoniczne poinformowanie o tej rezygnacji.