Rejestracja przez Internet

Print Drukuj
Rejestracja elektroniczna
Nie wymaga wizyty w urzędzie, dniem rejestracji jest data podpisania wniosku.
W ten sposób mogą zarejestrować się osoby posiadające kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis potwierdzony profilem zaufanym EPUAP.
 
Aby zarejestrować się należy:
  • na stronie internetowej tut. Urzędu wybrać zakładkę „Urząd", następnie „Usługi elektroniczne" i „rejestracja / zgłoszenie do rejestracji osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy",
  • wypełnić ankietę,
  • wybrać „Rejestracja w powiatowym urzędzie pracy",
  • wypełnić wszystkie wymagane dane,
  • załączyć do wniosku skany wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji,
  • podać login do założenia konta na portalu - praca.gov.pl,
  • opatrzyć wniosek i załączniki bezpiecznym podpisem elektronicznym,
  • przesłać wniosek z załącznikami.
 
Osoba rejestrująca się będzie mogła również określić sposób odbioru decyzji o przyznaniu statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy oraz zostanie poinformowana o terminie wizyty w Urzędzie.
 
Profil zaufany można założyć przez Internet na stronie pz.aoy.pl i potwierdzić go w Punkcie Potwierdzającym. Na terenie powiatu stalowowolskiego punkty potwierdzające profil zaufany znajdują się w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli i w Urzędzie Skarbowym w Stalowej Woli.

Profil zaufany można również założyć i potwierdzić w pełni online za pośrednictwem bankowości elektronicznej (PKO BP, ING BŚ, Millennium, Pekao S.A.) lub poprzez platformę Envelo