Zmiany w organizacji pracy Urzędu

Print Drukuj
Szanowni Państwo,

W związku ze wzrastającym zagrożeniem koronawirusem, celem profilaktycznego ograniczenia kontaktów bezpośrednich, Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli od dnia 12 marca br. wprowadza następujące zasady obsługi klientów:
  • osoby, które mają wyznaczony obowiązkowy termin wizyty w miesiącu marcu nie muszą zgłaszać się osobiście do Urzędu, ale w celu wypełnienia tego obowiązku powinny skontaktować się telefonicznie ze swoim doradcą klienta w dniu wyznaczonej wizyty,
     
  • rejestracja osób bezrobotnych od dnia 16 marca br. (poniedziałek) odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty; w tej sprawie należy kontaktować się pod nr tel. 15 643 37 53 w godzinach pracy Urzędu; prosimy również o korzystanie z możliwości rejestracji on-line,
     
  • pozostałych klientów, których sprawa nie wymaga konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie, prosimy o kontakt z pracownikami Urzędu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej
Kontakt:
tel. 15 643 37 80
pup@pupstalowawola.pl
 
Uwaga!
W przypadku konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie prosimy o zgłaszanie się tylko klientów Urzędu (bez osób towarzyszących). Prosimy także, by oczekując na spotkanie z pracownikiem, ze względu na własne bezpieczeństwo, zachować odpowiedni dystans od innych osób oczekujących.